Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelussa pyrimme olemaan alamme parhaita, siitä hyvässä isännöinnissä loppujen lopuksi on kyse, nimittäin ihmisten palvelemisesta. Meidän kanssamme on helppo asioida kasvotusten toimistollamme, puhelimitse tai verkossa. Yhtiölle nimetty kiinteistösihteeri ja isännöitsijä hoitavat ystävällisesti ja nopeasti asukkaiden neuvomisen, erilaisten asiakirjojen toimittamisen sekä avaintilaukset. Verkkosivujemme kautta voit tehdä ilmoitukset, tilaukset ja vikailmoitukset 24/7, tällöin tieto tavoittaa suoraan taloyhtiöllenne nimetyn isännöintitiimin, jolloin voit luottaa asiasi olevan hyvässä hoidossa.

 

Isännöinti

Hoidamme taloyhtiöiden juoksevaa hallintoa ammattitaitoisesti, avoimesti ja aina asiakkaan edun mukaisesti, toisin sanoen hyvää isännöintitapaa noudattaen. Koulutetut isännöitsijämme huolehtivat kiinteistön sopimusasioista, kiinteistön teknisen kunnon ylläpitämisestä sekä talouden suunnittelusta ja seurannasta. Valitsemalla Talokompassin isännöintipalvelut, voit luottaa yhtiön hallinnon olevan osaavissa käsissä.      

Tekniset palvelut

Asunto-osakeyhtiölain mukaan osakkeenomistajalla on oikeus tehdä huoneistossaan kunnossapito- ja muutostöitä. Osakkeenomistajan on etukäteen ilmoitettava taloyhtiölle kirjallisesti muutos- ja kunnossapitotöistä, jotka voivat vaikuttaa taloyhtiön tai toisen osakkeenomistajan vastuulla olevaan tilaan taikka toisen osakkeenomistajan huoneiston käyttämiseen. Käsittelemme osakkaiden tekemät muutostyöhakemukset viivyttelemättä ja järjestämme tarvittaessa asianmukaisen valvonnan.

Taloushallinto

Hoidamme yhtiönne kirjanpidon, lainat, maksuliikenteen, vastikevalvonnan sekä tarvittaessa vastikkeiden perinnän. Luonnollisesti laadimme myös vuosittain taloyhtiönne tilinpäätöksen, teemme veroilmoituksen ja toimitamme sen verottajalle. Kun yhtiön talouden hoito ja suunnittelu on osaavissa käsissä, on vastikekehitys paremmin ennakoitavissa ja vältytään vastikkeiden äkillisiltä muutoksilta.